Wyprzedaż: Rabat 10% na cały asortyment przy zamówieniu powyżej 100 zł z kodem CUBE10 • Tylko do 26.02

Rejestracja

1.Jak się zarejestrować?
a)kliknij w przycisk zarejestruj znajdujący się w prawnym górnym rogu
b) wpisz swój adres email następnie kliknij "stwórz konto"
c) podaj wymagane dane
d)kliknij przycisk "zarejestruj się"
Proces rejestracji zakończony. Po jego ukończeniu będziesz od razu zalogowany

2. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Rejestracja nie jest wymagana aby złożyć zamówienie. Wystarczy że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka. Następnie przejdziesz do realizacji zamówienia i wybierzesz opcje "szybki zakup" znajdującą się po lewej stronie. Wówczas będziesz musiał/musiała uzupełnić dane adresowe i kliknąć "zamawiam" złożyć zamówienie.

3. Czy mogę uzupełniać i edytować  swoje dane adresowe?
Tak, w każdej chwili możesz dowolnie edytować swoje dane adresowe. Aby to zrobić wystarczy przejść do zakładki "Moje konto" i kliknąć przycisk "moje adresy"

4. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij w link "nie pamiętasz hasła?". Następnie podaj adres mailowy na który zostało założone konto. Nowe hasło zostanie wysłane na Twój mail. Może do potrwać kilka minut.

Zamówienia

1. Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zazwyczaj trwa nie więcej niż 24 godziny. Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 13 to jest bardzo prawdopodobne, że zostanie ono wysłane tego samego dnia. Tak więc zamawiając produkty w poniedziałek o godzinie 12 jest duże prawdopodobieństwo, że otrzymasz produkty już następnego dnia. Czas realizacji zamówienia zaczyna liczyć się od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie jeżeli wybrałeś przelew bankowy.
Jeżeli wybrałeś płatność przy odbiorze lub płatność za pomocą Przelewy24 czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu złożenia zamówienia.
Czas realizacja zamówienia kończy się kiedy przesyłka zostanie wysłana.

W regulaminie jest jednak następujący zapis
§2. 2.Wszystkie zamówienia realizowane są maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.

Czasami zdarzają się różne nie przewidziane sytuacje dlatego dajemy sobie maksymalnie 3 dni na realizacje zamówienia.

2. Czy mogę anulować/zmodyfikować swoje zamówienie?
Tak, jeżeli chcesz zmodyfikować lub anulować zamówienie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie i poinformuj nas o tym. Zrealizujemy Twoją dyspozycję pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.

3. Czy zapłacę więcej za wysyłkę kupując więcej niż jeden produkt?
Bez względu na ilość zakupionych produktów za wysyłkę płacisz tylko raz. Cena przesyłki nie jest uzależniona od ilości zamówionych produktów.

4.  Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
O procesie realizacji zamówienia będziesz informowany mailowo. Status swojego zamówienie możesz również sprawdzić zakładce "Historia i szczegóły zamówień"  

Wysyłka i dostawa

1. Jakie są koszty dostawy?
Wszystkie sposoby dostawy, ich koszt oraz przewidywany termin dostarczenia są widoczne w zakładce dostawa i płatność 

2. Czy mogę osobiście odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
Tak, zanim jednak zdecydujesz się odebrać proszę skontaktuj się z nami mailowo albo telefonicznie abyśmy mogli ustalić dogodny zarówno dla Ciebie jak i dla nas termin odbioru.

3. Czy będę mógł śledzić swoje zamówienie?
Tak, po wysyłce produktów dostaniesz maila z linkiem do śledzenia przesyłki.

4. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, wysyłamy przesyłki za granice. Jeżeli chcesz zamówić produkty za granice proszę skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie abyśmy mogli ustalić szczegóły.
Cena przesyłek zagranicznych są bardzo zmienne. Mają na nią wpływ takie czynniki jak: kraj do którego przesyłka ma być dostarczona, rodzaj przesyłki, waga.

Orientacyjne ceny przesyłek zagranicznych
Mniejsze przesyłki do 350 g  (ok 3 kostki 3x3) adresowane do krajów europejskich możemy wysłać za 20 zł
Przesyłka kurierska kosztuje około 60 zł (cena jest mocno zróżnicowana w zależności od kraju)

Płatność

1. Jakie są formy płatności? Jakie są dane do przelewu?
Informacje na temat rodzajów płatności oraz danych do przelewu znajdziesz w zakładce dostawa i płatność.

Produkty

1. Czy wszystkie produkty które widoczne w sklepie są dostępne?
Staramy się aby ja największa ilość produktów była dostępna zdarza się jedna, że nie które produkty są chwilowo niedostępne. Nie będziesz mógł ich dodać do koszyka, będą one wówczas mieć status "Produkt chwilowo niedostępny".
Czasami również zdarza się sytuacja, że podczas pakowania produktu okazuje się, że nie ma go fizycznie na magazynie( jest to sytuacja bardzo rzadka). Wówczas niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy mailowo lub telefonicznie abyś mógł podjąć decyzje. Czy zgadasz się na zamianę produktu na inny (kolor, model)? Czy chcesz może z niego całkowicie zrezygnować? A może zgodzisz się poczekać na dostawę brakującego produktu?

2. Co jeżeli otrzymałem inny produkt niż zamawiałem albo brakuje jakiegoś produktu przesyłce?
My też jesteśmy tylko ludźmi i czasami (bardzo rzadko :-) ) popełniamy błędy. Dlatego też jeżeli coś jest z Twoim zamówieniem nie tak jak powinno być, proszę śmiało się z nami skontaktuj na pewno dołożymy wszelkich starań aby naprawić swój błąd.

3. Nie wiem jaki produkt wybrać?
Wówczas prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny na pewno postaramy się pomóc w doborze odpowiedniego produktu. Krótki poradnik o tam jaką kostkę wybrać na początek znajduję się tutaj

Punkty lojalnościowe

1. Jak działają punkty lojalnościowe?

Każdy klient dokonujący u nas zamówienia z zarejestrowanego konta otrzymuje od nas punkty lojalnościowe, które może zamienić na bon rabatowy przed następnym zakupem. 
Każde wydane 20 zł dodaje 1 punkt lojalnościowy, który można wymienić na 1 zł.

20zł=1pkt=1zł

2. Jak skorzystać z punktów lojalnościowych?

1. Zrób zamówienie za minimum 20 zł. 
2. Punkty będą dostępne na twoim koncie, gdy tylko status twojego zamówienia zmieni się na "wysłane".
3. Aby zrealizować swoje punkty należy wejść w zakładkę "moje punkty lojalnościowe" w swoim koncie na sklepie i kliknąć w przycisk "przekształcić moje punkty na voucher...".
4. W podsumowaniu zamówienia w okienku kupony należy wkleić kod rabatowy, który znajduję w zakładce moje kupony rabatowe.