Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
REGULAMIN
#1
Forum Strefy Kostek przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką
kostki Rubika oraz innych łamigłówek logicznych. Nie trzeba układać szybko, aby do nas
dołączyć. Jeżeli poświęciłeś swój czas oraz wysiłek intelektualny, aby po prostu ułożyć
kostkę Rubika, serdecznie zapraszamy do naszego grona.

§ 1
Postanowienia ogólne
1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu;
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.

§ 2
Zasady ogólne
Na forum zabrania się:
1. pisania treści obraźliwych dla innych użytkowników pod względem przekonań
(również religijnych);
2. pisania treści ogólnie przyjętych jako niestosowne w życiu społecznym;
3. używania wulgaryzmów pod każdą postacią niezależnie od języka;
4. prowokowania innych użytkowników do wszelkiego rodzaju agresji (w przypadku
udanej prowokacji obie strony konfliktu zostaną ukarane);
5. publikowania pornografii oraz promocji serwisów erotycznych;
6. prowadzenia prywatnych wojen pomiędzy użytkownikami (jeżeli użytkownicy mają
coś sobie do wyjaśnienia, zobowiązani są do przeniesienia dyskusji na poziom
wiadomości prywatnych lub komunikatorów internetowych);
7. aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub umyślnego
zakładania kolejnego konta w celu uniknięcia nadzoru czy ominięcia blokady forum.

§ 3
Pisanie postów
Pisząc wiadomość na forum, użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania następujących
zasad:
1. Zabronione jest powielanie tego samego postu w różnych tematach;
2. Pisząc wiadomość na forum, szanujmy język polski. Użytkownik zobowiązany jest
do stosowania podstawowych znaków interpunkcyjnych oraz zasad ortografii (błędy
ortograficzne mogą być zaznaczane przez administratorów kolorem czerwonym – po
zauważeniu można ten kolor usunąć). Nie oczekujemy poetyckich składni, lecz treści
przejrzystych i czytelnych dla każdego użytkownika;
3. Zabronione jest powielanie treści postu napisanego przez poprzednika;
4. Zabronione jest pisanie postów o ewidentnym charakterze wiadomości prywatnej,
nie wnoszących nic do ogólnej dyskusji na dany temat;
5. Zabronione jest pisanie postów o treści typu „hehe”, „:D” itp.;
6. Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem dyskusji;
7. Zabronione jest pisanie postów jeden po drugim. Jeżeli chcesz dodać coś do swojej
poprzedniej wypowiedzi, użyj funkcji „edytuj”;
8. Jeżeli użytkownik napisał post, a inni odnieśli się do jego treści, zabronione jest
jego usuwanie lub edycja, zmieniająca jego znaczenie. Zachowanie takie wprowadza
bałagan, uniemożliwiający prawidłowe zrozumienie treści danej dyskusji.

§ 4
Naruszenie zasad
Użytkownik, łamiący regulamin, może podlegać następującym karom:
1. upomnienie słowne na PW napisane przez moderatora lub administratora;
2. upomnienie słowne na łamach forum napisane przez moderatora lub administratora;
3. ostrzeżenie (mogą je przyznawać administratorzy i moderatorzy):
Pojedyncze ostrzeżenie nie skutkuje żadnymi konsekwencjami, ma jedynie skłonić
użytkownika do refleksji;
3. a 3 ostrzeżenia - blokada pisania (użytkownik nie ma możliwości pisania
żadnych postów);
3. b 4 ostrzeżenia - blokada wejścia na forum (po wcześniejszym
przedyskutowaniu przez administratorów, ew. moderatorów);
4. Ostrzeżenie jest kasowane automatycznie po upływie 180 dni od jego przyznania;
5. Zabronione jest pisanie postów w imieniu osób, którym została odebrana możliwość
pisania postów lub wchodzenia na forum. Złamanie tego zakazu może sprawić, że
użytkownik, piszący w imieniu innej osoby będzie podlegał takim samym karom jak
ona sama;
6. Po otrzymaniu ostrzeżenia osoba ukarana ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji
w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ostrzeżenie jak
również ewentualne konsekwencje są ostateczne.

§ 5
Administracja
1. Administratorzy mają prawo do dowolnej zmiany regulaminu;
2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane na forum,
zobowiązuje się jednak do możliwie szybkiej reakcji na przypadki łamania
regulaminu;
3. Administratorzy mają prawo do edycji bądź usuwania wszelkich postów (w
szczególności gdy łamią one regulamin forum);
4. Prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu działalności administracji, która również
nie jest nieomylna; w przypadku zauważenia nadużyć u któregoś z administratorów,
proszę zgłosić ten fakt za pomocą wiadomości prywatnej – administracja ma
obowiązek pisemnie ustosunkować się do tego typu uwag.

§ 6
Moderatorzy
1. Moderatorzy są ustanawiani przez administrację forum;
2. Moderator to osoba, przejawiająca pewne predyspozycje do prowadzenia
konkretnego działu i charakteryzująca się rozległą wiedzą na dany temat;
3. Zadaniem moderatorów jest dbanie o porządek i dobrą atmosferę na forum;
4. Moderator ma prawo przenieść posty umieszczone w nieodpowiednim dziale
według swego uznania z zachowaniem zasad regulaminu;
5. Drogi użytkowniku, pamiętaj, że moderatorzy również mają swoje codzienne
obowiązki, zajęcia, pracę zawodową itd., uszanuj więc ich wkład w zarządzanie forum
i czas, który temu poświęcają.

§ 7
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dn. 21.08.2018r.;
2. W przypadkach, o których regulamin nie wspomina, decydujący głos posiada
administrator.
Pozdrawiamy,
Ekipa administracyjna Strefy Kostek

_________________
Strefa-Kostek.pl, sklep internetowy


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości