Jak dokonać zwrotu produktu?

Chcemy aby wszyscy nasi klienci byli zadowoleni z zakupionych produktów, dlatego też jeżeli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu masz prawo go zwrócić. Ustawowo zobowiązani jesteśmy do udzielenia 14 dni na odstąpienie od zakupu, my natomiast przedłużamy ten termin do 30 dni. 


1. Uzupełnij formularz zwrotu

Formularz dostępny jest na karcie zamówienia. Ponadto na adres e-mail podany przy zamówieniu wysłaliśmy unikalny link do zgłoszenia online, które również prosimy wypełnić, byśmy dostali natychmiastową informację o chęci zwrotu towaru.

 

2. Zapakuj produkt do paczki

Zabezpiecz towar i spakuj go do pudełka lub koperty wraz z wypełnioną tabelką na karcie zamówienia.

 

3. Odeślij produkt przy pomocy szybkiezwroty.pl lub bezpośrednio na nasz adres

Aby skorzystać z szybkiego zwrotu kliknij tutaj 
Koszt nadania szybkiego zwrotu w wysokości 10 zł zostanie odliczony od wartości zwracanych produktów. 

Możesz również odesłać produkt kurierem lub pocztą na adres:

Strefa Kostek s.c.
Zemborzycka 59F
20-445 Lublin

 

4. Czekaj na zwrot środków

W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkt/-y


Jak dokonać reklamacji produktu?

Dokładamy wszelkich starań aby oferować produkty wysokiej jakości. Nie mniej jednak czasami mogą wystąpić wady produkcyjne, które są widoczne po rozpakowaniu lub ujawniają się w toku standardowego użytkowania. Wówczas masz prawo skorzystać z procedury reklamacyjnej.

1. Uzupełnij formularz zwrotu

Formularz dostępny jest na karcie zamówienia. Ponadto na adres e-mail podany przy zamówieniu wysłaliśmy unikalny link do zgłoszenia online, które również prosimy wypełnić, byśmy dostali natychmiastową informację o chęci reklamacji towaru.

 

2. Produkt zapakuj do paczki

Zabezpiecz towar i spakuj go do pudełka lub koperty wraz z wypełnioną tabelką na karcie zamówienia.

 

3. Odeślij produkt na poniższy adres

Strefa Kostek s.c.
Zemborzycka 59F
20-445 Lublin

 

4. Czekaj na naprawę produktu lub wymianę na nowy

Po otrzymaniu reklamowanego produktu sprawdzamy jego stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia postaramy się je naprawić. Jeżeli to się nie uda wówczas wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy za niego pieniądze.

Często zadawane pytania

Podczas układania kostki, wypadł z niej pojedynczy element bądź cała się rozpadał, czy mogę zareklamować produkt?
Wypadanie elementów z kostki podczas układania jest powszechnym zjawiskiem i wynika z charakterystyki budowy kostek do speedcubingu. Często jest to wynikiem niewłaściwego wyregulowania kostki. Nazbyt poluzowana kostka powoduje wzrost prawdopodobieństwa wystąpienia tego problemu. Dlatego też pierwszym krokiem powinno być wyregulowanie kostki poprzez dokręcenie śrub.

Gdy kostka się rozpadnie część osób może mieć problemy z jej złożeniem. Zwłaszcza jeżeli sprawa dotyczy kostek o bardziej skomplikowanej budowie. Wówczas polecamy zapoznać się w razie możliwości z jakimś filmem instruktażowym dostępnym w internecie na ten temat, poniżej kilka przykładów: 
4x4 https://youtu.be/_dwSJSmowKU

Jeżeli regulacja kostki nie przynosi rezultatów, wówczas prosimy o skorzystanie z procedury reklamacyjnej. Informacje jak należy to zrobić znajdują się powyżej.


Czy jeżeli zakupiony produkt nie spełnia moich oczekiwań mogę wymienić go na inny?
Tak, jak najbardziej. Standardowa procedura odstąpienia od umowy polega na zwrocie środków zapłaconych z dany produkt. Jeżeli chcesz aby zamiast zwrotu środków otrzymać inny produkt to jak najbardziej jest to możliwe. Jeżeli produkt będzie droższy od zwracanego należy wówczas dopłacić, natomiast jeżeli jest tańszy wówczas zwrócimy różnice. W tego typu niestandardowych sytuacjach prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. 

W jakim terminie otrzymam zwrot środków w przypadku odstąpienia od umowy?
Zgodnie z przepisami mamy na to 14 dni, my natomiast robimy to zazwyczaj o wiele szybciej, więc przelewu możesz spodziewać się już po kilku dniach od wysłania do nas przesyłki.

Czy przy odstąpieniu od umowy zakupu, otrzymam oprócz zwrotu pieniędzy za produkt również zwrot za dostawę do mnie?
Zgodnie z przepisami w przypadku odstąpienia od umowy, kupującemu należy zwrócić koszt dostawy do klienta w wysokości najtańszej oferowanej przez sprzedawcę rodzaju dostawy. Koszty dostawy widoczne są w tej zakładce. Nie mniej jednak, jeżeli zamawiałeś/aś więcej produktów, a nie zwracasz ich wszystkich to wówczas nie przysługuje Ci zwrot kosztów dostawy. 

Opakowanie zostało uszkodzone i chce zwrócić towar, czy mogę to zrobić?
Zwracany towar powinien być komplety i zapakowany w oryginalne opakowanie. Nie mniej jednak rozumiemy, że podczas odpakowywania produktu opakowanie może się uszkodzić. Dlatego też fakt uszkodzenia opakowania nie ma wpływu na proces odstąpienia od zakupu.

Czy do zwracanego produktu muszę dołączyć paragon?
Paragon jest nam potrzebny do celów księgowych, dlatego też wymagamy załączenia go razem ze zwracanym produktem. Jednakże nie dołączenie paragonu do zwracanego produktu nie wyklucza możliwości odstąpienia od zakupu bądź zareklamowania towaru.