Instrukcja zwrotu
|
1. Wypełnij proste zgłoszenie online
Wypełnij zgłoszenie skanując kod QR wydrukowany na formularzu zgłoszeniowym lub klikając w link wysłany na adres email podany w zamówieniu.
|
|
2. Zapakuj produkt do paczki
Zapakuj produkt do koperty lub pudełka.
|
|
3. Odeślij produkty zgodnie z wybraną formą zwrotu
W zależność od wybranej w zgłoszeniu formy zwrotu wyślemy do Ciebie etykietę zwrotu lub kod nadania na email podany w zamówieniu.
|
|
4. Czekaj na zwrot środków
Zwrot środków wykonujemy od razu po przyjęciu paczki w naszym magazynie.
|
Instrukcja reklamacji
|
1. Wypełnij proste zgłoszenie online
Wypełnij zgłoszenie skanując kod QR wydrukowany na formularzu zgłoszeniowym lub klikając w link wysłany na adres email podany w zamówieniu. W zgłoszeniu możesz opisać wadę produktu oraz dodać zdjęcie lub film dotyczący usterki.
|
|
2. Oczekuj na naszą odpowiedź
Po zapoznaniu się ze sprawą skontaktujemy się z Tobą i w zależności od rodzaju wady wyślemy dalsze instrukcje na adres email podany w zamówieniu. Zgłoszenia dodane przez formularz reklamacji są rozpatrywane z największym priorytetem i zwykle odpowiedź wysyłamy już w 15 minut po reklamacji.
|
Często zadawane pytania
Podczas układania kostki, wypadł z niej pojedynczy element bądź cała się rozpadał, czy mogę zareklamować produkt?
Wypadanie elementów z kostki podczas układania jest powszechnym zjawiskiem i wynika z charakterystyki budowy kostek do speedcubingu. Często jest to wynikiem niewłaściwego wyregulowania kostki. Nazbyt poluzowana kostka powoduje wzrost prawdopodobieństwa wystąpienia tego problemu. Dlatego też pierwszym krokiem powinno być wyregulowanie kostki poprzez dokręcenie śrub.
Gdy kostka się rozpadnie część osób może mieć problemy z jej złożeniem. Zwłaszcza jeżeli sprawa dotyczy kostek o bardziej skomplikowanej budowie. Wówczas polecamy zapoznać się w razie możliwości z jakimś filmem instruktażowym dostępnym w internecie na ten temat, poniżej kilka przykładów:
4x4 https://youtu.be/_dwSJSmowKU
Jeżeli regulacja kostki nie przynosi rezultatów, wówczas prosimy o skorzystanie z procedury reklamacyjnej. Informacje jak należy to zrobić znajdują się powyżej.
Czy mogę wymienić produkt na inny?
Tak, w takim przypadku prosimy postępować zgodnie z instrukcją zwrotu, a na papierowym formularzu prosimy o wpisanie produktu, na który mamy wymienić zwracaną kostkę.
W jakim terminie otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków zostanie wysłany od razu po przyjęciu paczki w naszym magazynie.
Kto ponosi koszt przesyłki w przypadku zwrotu produktu?
Zwracając produkt możesz odesłać paczkę własnym przewoźnikiem lub korzystając z naszych form zwrotu zgodnie z cennikiem poniżej. Koszt przesyłki zwrotnej z naszego cennika zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru. Zwrot Pocztą Polską jest darmowy.
Odbiór przez kuriera - 20 zł
Szybki Zwrot bez etykiety - 15 zł
Inpost Paczkomaty - 10 zł
Orlen Paczka - 7 zł
Poczta Polska - 0 zł
Czy mogę odesłać produkty z kilku zamówień w jednej paczce?
Tak, można odesłać produkty z różnych zamówień w jednej paczce. Nie trzeba dokonywać przy tym żadnych dodatkowych formalności.
Czy mogę zwrócić/reklamować produkt bez wypłeninia dodatkowych formularzy?
Formularz online został stowrzony aby ułatwić proces zwrotu lub reklamacji. Jeśli jednak nie chcesz go wypełniać odeślij produkt dowolnym kurierem lub pocztą na poniższy adres lub do podanego niżej paczkomatu albo orlen paczki. Zgłoszeniem zajmiemy się od razu po odebraniu produktu. W razie dodatkowych pytań skontakujemy się z Tobą mailowo.
Strefa Kostek
Zemborzycka 59F
20-445 Lublin
Tel: 795 744 916
Email: sklep@strefa-kostek.pl
Paczkomat: LUB04BAPP
Orlen Paczka: 727859